Warunki dostawy

Szanowni Państwo,

zadajecie nam bardzo wiele pytań, odnośnie sposobu w jaki działamy i towaru, który sprzedajemy. W związku z tym, że prowadzimy nowoczesny model sprzedażowy nazywany "dropshippingiem", który jest jeszcze bardzo słabo znany w naszym kraju budzi on wiele pytań oraz niedomówień. Zależy nam aby wszystkie zasady były jasne i czytelne dlatego poniżej opiszemy na czym to wszystko polega i odpowiemy na najczęściej zadawane pytania.

1) Dlaczego towary wysyłane są z zagranicy?

Niestety producenci znanych marek telefonów prowadzą taką politykę, że gdy wypuszczane są najnowsze urządzenia, starsze modele automatycznie nie są już produkowane i znikają bardzo szybko z rynku. Jeżeli wyprzedadzą się stany magazynowe sklepów nowe partie poprzednich modeli już nigdy nie powracają. Natomiast wiele telefonów, które nie są już dostępne w Polsce czy EU są możliwe do nabycia na rynkach Azjatyckich gdyż tam "zatowarowanie"jest dużo większe niż u nas. Drugim, a zarazem najważniejszym argumentem wysyłki zagranicznej jest fakt, że dzięki temu mogą Państwo kupować jak na strefie wolno cłowej dzięki czemu możemy zaoferować najniższe ceny na rynku. Stworzenie magazynów zagranicznych i pełnej logistyki wysyłkowej z Azji nie było proste ale teraz daje to Państwu ogromne możliwości   i korzyści ;-)

2) Jaką mam pewność, że towary to nie podróbki?

Drogi kliencie. Nasz sklep to nie pojedyncza aukcja internetowa gdzie możemy sobie próbować oszukać jedną osobę i liczyć, że się nie zorientuje i nie będziemy mieć z tego tytułu żadnych konsekwencji. W ciągu kilku lat zrealizowaliśmy kilkadziesiąt tysięcy zamówień dla naszych klientów, tak więc nie ma fizycznej możliwości aby na tak dużą skalę handlować towarem nieoryginalnym. Co więcej telefony zamawiają od nas radcy prawni, rzeczoznawcy, policjanci, adresy doręczeń to bardzo często komendy policji, czy sądy. To, że w Azji produkuje się najwięcej podróbek to raz ale z drugiej strony produkuje się tam też najwięcej nowego, oryginalnego sprzętu. Azja jest to największy rynek zbytu właśnie takich urządzeń, a naszym zadaniem jest dostarczenie Państwu właściwego tego sprawdzonego towaru.

 3) Ile trwa przesyłka?

Przesyłka z Azji jest bardzo losowa. Zdarzają się przesyłki, które dochodzą nawet po 8-10 dniach od daty opłacenia zamówienia. Niestety są też przesyłki, które potrafią iść do 35 dni roboczych. Zdecydowana większość paczek dochodzi jednak w przedziale pomiędzy 10, a 16 dniem roboczym.

 

4) Czy otrzymam fakturę VAT / dowód zakupu?

Jesteśmy legalnie działającą firmą i do każdego zamówienia wystawiamy dokument sprzedażowy. Po zalogowaniu się na swoje konto i przejściu do zakładki moje konto -> moje zamówienia, przy każdym zamówieniu widnieje do pobrania odpowiedni dokument. W związku z tym, że towar nadawany jest spoza EU, stawka VAT wynosi 0%

 

5) Dlaczego nie mogę zapłacić przy odbiorze?

Wysyłka pobraniowa to forma płatności znana już tylko i wyłącznie w naszym kraju z prostych powodów. Kojarzy się ludziom z bezpieczeństwem natomiast mało kto wie, że większość oszustw w polskiej sieci dokonuje się właśnie w tej formie wysyłkowej. Jest to bardzo złudne bezpieczeństwo, które nie gwarantuje prawie niczego jeżeli towar okaże się wadliwy, bądź też gdy zostaniemy oszukani. Elektroniczne potwierdzenie płatności gwarantuje nam zawsze 100% możliwość odzyskania pieniędzy po zgłoszeniu sprawy do instytucji przez którą została dokonana płatność. Co więcej nie ma fizycznej możliwości nadania przesyłki za pobraniem z Azji do Polski bo nikt tam nie zna czegoś takiego.

6) Czy muszę zapłacić cło?

Drogi kliencie, zamawiając towar do siebie z poza terenów EU jesteś jego importerem. Towar z telefonem, który nadawany jest do Ciebie to pojedyncza, mała paczka o niewielkiej wartości. Nie jest to import masowej ilości sztuk przeznaczonej do dalszej odsprzedaży i handlu. Kupiony przez Ciebie towar zamawiamy jest do celów prywatnych i na użytek osobisty w związku z czym nie powinien podlegać on żadnym dodatkowym opłatom i odprawom celnym.

Niestety zdarza się, że z nieznanych przez nikogo przyczyn 1-2% wszystkich przesyłek zostaje uznana za właściwą do takiej procedury. W takim przypadku urząd celny naliczy niewielką opłatę. Jeżeli nastąpi taka okoliczność prosimy o kontakt z nami abyśmy dopełnili za Państwa wszelkich formalności i sprawili aby ta opłata była jak najmniejsza, najczęściej do maksymalnie 10% wartości zamówienia.

7) Anulowanie zamówienia

Po poprawnym opłaceniu zamówienia jest ono od razu przekazywane do zagranicznego magazynu i jest zlecana jego realizacja, pieniądze również księgują się na zagranicznym rachunku dlatego też nie ma możliwości anulowania takiego zamówienia. Każde opłacone zamówienie zostanie doręczone na wskazany adres. Proszę pamiętać, że ustawowa możliwość odstąpienia od umowy kupna sprzedaży przysługuje dopiero po doręczeniu przesyłki, a nie w trakcie jej wysyłki. Bardzo prosimy o przemyślane zakupy.

 

Drogi kliencie opisaliśmy w tym miejscu szczerze wszystkie mocne oraz słabe strony naszego sklepu. Kupując u nas towar akceptujesz te warunku i wyrażasz zgodę na to, że może zaistnieć, któraś z wymienionych wyżej sytuacji np. dłuższy czas dostawy czy odprawa celna. W związku tym prosimy o przemyślane zakupy. Nie życzymy sobie negatywów czy sporów transakcyjnych z tego tytułu. Jeżeli powyższe warunki Ci nie odpowiadają prosimy nie składaj zamówienia.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij